ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ, 12/08/2011__________________________________

  • ΤΟ ΝΕΟ OPEL INSIGNIA

ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ, ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙ Η OPEL ΓΙΑ ΤΟ INSIGNIA ΤΟΥ 2012. ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟΥΣ 140 ΚΑΙ 250 ΙΠΠΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ START&STOP ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ. ΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ Ο 1,4 ΛΙΤΡΩΝ ECOFLEX ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 140 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ 200 NM ΡΟΠΗΣ, ΕΝΩ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΛΙΣ 5,7 ΛΙΤΡΑ/100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2 ΝΑ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 134 ΓΡ./ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ (ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ 5,9 ΚΑΙ 139 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SPORTS TOURER). ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΞΟΠΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΞΙ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ START&STOP, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΤΡΙΒΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ. ΤΑ 0-100 Χ.Α.Ω. ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 10,9 ΔΛ. ΕΝΩ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΘΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ 205 Χ.Α.Ω. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΔΙΛΙΤΡΟΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΤΑ 30 ΙΠΠΟΥΣ, ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ 250 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ 400 NM ΡΟΠΗΣ ΑΠΟ 350 NM ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΞΙ ΣΧΕΣΕΩΝ, Η ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ. ΤΑ 0-100 Χ.Α.Ω. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ 7,5 ΔΛ. ΕΝΩ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑ 250 Χ.Α.Ω. ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΤΡΙΒΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ START&STOP, ΠΟΥ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 8,4 ΛΙΤΡΩΝ/100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2 ΣΤΑ 197 ΓΡ./ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ, ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΩΝ 220 ΙΠΠΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΩΡΑ, ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ 8,9 ΚΑΙ 209 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ!  ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ START&STOP ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΝ 2ΛΙΤΡΟ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ 220 ΙΠΠΩΝ, ΕΠΙΦΕΡΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΡΥΠΟΥΣ, ΜΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 7,6 ΛΙΤΡΑ/100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ 179 ΓΡ./ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ NAVI 600 ΚΑΙ NAVI 900 EUROPA, ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΟΔΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.

  • ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΕΝΤΑΝ ΤΗΣ Η LADA ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ . ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 169 KM/Η ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ7,3 ΛΙΤΡΑ/100KM Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ 55000
  • ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΗΟΝDΑ CIVIC, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ. Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟ ΣΤΥΛ. ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Η ΗΟΝDAΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ2011 ΜΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2012. ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ  ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.
  • ΝΕΑ ΥΠΟΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ BMWΜΕ ΤΗΥΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ BMWi Η ΟΠΟΙΑ  ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ–ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΥΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
  • ARRINERA

ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ARRINERA ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 680 ΙΠΠΟΥΣ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΩΝ PORSCHE ΚΑΙ FERRARI ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΤΟ ARRINERA ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΕΒΛΑΡ. ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ 255/30 R19 ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 335/30 R20 ΠΙΣΩ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΡΑΜΙΚΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ 300.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!  Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ARRINERA ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ GENERAL MOTORS, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΑΞΗΣ V8 ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 6,2 ΛΙΤΡΩΝ, ΕΝΩ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ 680 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ 819 NM ΡΟΠΗΣ. ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ, ΤΟ ARRINERA ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.

  • AΝΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ 341 TOYOTA YARIS ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΚΟΛΩΝΑΣ. Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΦΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010 ΕΩΣ 4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011, ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ, ΛΟΓΩ ΜΗ ΣΩΣΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗΣ ΚΟΛΩΝΑΣ (A-PILLAR), ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥ ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ, Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΝΑ ΑΠΟΚΟΛΛΗΘΕΙ.

  • TO GOLF GTI  EDITION 35ΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ BI-XENON ΜΕ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ LED, ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ. ΕΝΩ Η ΚΥΨΕΛΩΤΗ ΓΡΙΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΜΑΡΣΠΙΕ, ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ EDITION 35.ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 18» «WATKINS GLEN» ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ EDITION 35. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ : ΑΣΗΜΙ STERLING Η ΓΚΡΙ ΣΚΟΥΡΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΙΜΕ ΦΩΤΑ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ LED, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΦΥΜΕ ΤΖΑΜΙ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.  ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ (65%) ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΤΙΚΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΑΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ  H ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ FAVO ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ EDITION 35. ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΕΞΥΠΝΑ ΤΟ ΣΠΟΡ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ MICROFIBER ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ VIENNA ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΠΟΡ ΣΥΝΟΛΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ, ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΥΠΟ 35 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΕΣ :18/8/2011

  • TO CONCEPT ΤΟΥ ROADSTER ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗ ΣΕΟΥΛ Η CHEVROLET, ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΟΥ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΜΕΛΛΟΝ». ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΙΣΧΥΟΣ 20 ΙΠΠΩΝ ΕΚΑΣΤΟΣ, ΕΝΩ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΝΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ 1.5 ΛΙΤΡΩΝ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ. ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ ΜΟΛΙΣ 1.6 KWH, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΛΙΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ. ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ –ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΛΑΡΑ, ΒΕΒΑΙΑ- ΣΤΗ «MONZA SS» ΤΟΥ 1963 ΚΑΙ ΤΗΝ «CORVAIR SUPER SPYDER» ΤΟΥ 1962.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΗ CHEVROLET. ΛΙΓΑΚΙ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

 

  •  Εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου και βασισμένη στην 911 GT3 RS (997), η έκδοση «GT3 Cup» θα είναι από το Σεπτέμβριο διαθέσιμη για παραγγελίες από τις ενδιαφερόμενες αγωνιστικές ομάδες εν όψει των αγώνων του 2012 και του 2013, με την τιμή αγοράς της να ξεκινά από τα 161.750 ευρώ. Ο εξακύλινδρος 3.8 λίτρων κινητήρας της αποδίδει 444 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό, ενώ η δεξαμενή των καυσίμων της έχει χωρητικότητα 100 λίτρων. Η νέα «911 GT3 Cup» είναι 20 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχό της. «Νέο μέταλλο στη φωτιά» λοιπόν για διοργανώσεις που έχουν τη δική τους ατμόσφαιρα και το δικό τους «χρώμα», όπως είναι για παράδειγμα τα Carrera Cups, GT3 Cup Challenges, Porsche Mobil1 Supercup.

ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ Η ΠΟΡΣΕ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ ΚΑΤΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ!!! ΠΟΡΣΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ 8/08/2011_________________________________

  • Η SWEDISH AUTOMOBILE NV (SWAN) ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ Η SAAB AUTOMOBILE AB ΚΑΙ ΟΙ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΗΣ SAAB AUTOMOBILE AB POWERTRAIN ΚΑΙ SAAB AUTOMOBILE TOOLS AB (ΣΥΝΟΛΙΚΑ SAAB AUTOMOBILE), ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ VÄNERSBORG, ΣΟΥΗΔΙΑΣ. Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΙΣΡΟΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΩΝ PANG DA ΚΑΙ YOUNGMAN. Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ SAAB AUTOMOBILE ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕΣΩ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ PANG DA ΚΑΙ YOUNGMAN ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ.
  • H HYUNDAI, ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΙΤΣΟ, ΕΔΩΣΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ I30, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ. ΤΟ ΝΕΟ I30 ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΟ «HYUNDAI MOTOR EUROPE TECHNICAL CENTRE» ΣΤΟ RUSSELSHEIM ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ «FLUIDIC SCULPTURE». ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ ΕΙΔΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ «IX-ONIC CONCEPT» ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΤΟ 2009. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΣΥΝΟΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ I30 ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΙ, ΩΣΤΟΣΟ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΑ ΘΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ.

  • Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ V10 ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ «S» ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ 4ΛΙΤΡΟ TFSI TWIN-TURBO V8. ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΘΑ ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ S6 ΚΑΙ S8, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ S7 SPORTBACK. TO ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ S TRONIC ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΣΧΕΣΕΩΝ. ΌΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΤΟΝ 4ΛΙΤΡΟ TFSI, ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ START & STOP, ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2011. TΑ S6, S6 AVANT ΚΑΙ S7 SPORTBACK (ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ) ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΙΣΧΥ 420 PS, ΜΕ  550 NM ΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 1.400 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ, ΕΝΩ ΣΤΟ S8 ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΜΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ (ΑΠΟΔΟΣΗ 520 PS, ΡΟΠΗ 650 NM ΑΠΟ ΤΙΣ 1.700 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ). ΑΝΑΛΟΓΑ, ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: TO S6 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΕΩΣ ΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 4,8 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ΕΝΩ Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑ 250 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ. TO S6 AVANT ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΕΩΣ ΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 4,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ΕΝΩ Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑ 250 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ. TO S7 SPORTBACK ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΕΩΣ ΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 4,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ΕΝΩ Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑ 250 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ. TO S8 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΕΩΣ ΤΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 4,2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ΕΝΩ Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΑ 250 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ. Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ «S» ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ V8 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ, ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.

ΑUDI S6

ΜΗΚΟΣ: 4.931 ΧΛΣΤ.

ΒΑΡΟΣ: 1.895 ΚΙΛΑ

AUDI S6 AVANT

ΜΗΚΟΣ: 4.934 ΧΛΣΤ.

ΒΑΡΟΣ: 1.950 ΚΙΛΑ

AUDI S7 SPORTBACK

ΜΗΚΟΣ: 4.980 ΧΛΣΤ.

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 535 ΛΙΤΡΑ

AUDI S8

ΜΗΚΟΣ: 5.150 ΧΛΣΤ.

ΒΑΡΟΣ: 1.975 ΚΙΛΑ

 

      TRANSIT 2.4 /2.2

 Ο ΝΕΟΣ 2.2 DURATORQ TDCI ΤΗΣ FORD ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥ TRANSIT  2.4 ΚΑΙ 2.2 ΛΙΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ «ONE FORD» ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ο ΝΕΟΣ   ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΤΗΣ FORD ΣΤΟ DAGENHAM (ΒΡΕΤΑΝΙΑ)       ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ FORD-OTOSAN ΣΤΟ INÖNÜ (ΤΟΥΡΚΙΑ), ΠΑΡΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΣΤΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ, ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ & ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ TRANSIT ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΣ. ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ TRANSIT ΠΑΡΑΓΕΙ ΙΣΧΥ 100, 125 Η 140 PS, ΕΝΩ Η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ 155 PS. ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΡΟΠΗΣ, ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 100 PS ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ 310NM, ΕΝΩ Η ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ ΕΚΔΟΣΗ 155PS ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ 385NM ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΙΣΧΥ ΕΛΞΗΣ. ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ ΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ, ΟΛΑ ΤΑ FORD TRANSIT ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΞΑΤΑΧΥΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΔΙΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ.  ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ TRANSIT ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ DNA ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ MONDEO, ΕΝΩ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΩΝ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Η FORD ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΕΞΑΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ MT82 ΣΤΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ TRANSIT ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.

 

 

  • H OPEL ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΕΝΑ ΔΙΘΕΣΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ CONCEPT, ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ.ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΕΝΩ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΤΟ ΔΙΘΕΣΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ CONCEPT ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΩΣ ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 120 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ. ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΟΧΗΜΑ, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ AMPERA, ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ, ΜΙΚΡΟ ΒΑΡΟΣ, ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ OPEL, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΜΠΟΥΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΛΑΦΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΛΗΣ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ CONCEPT ΤΗΣ OPEL ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ…
  • ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ MUGEN ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ HONDA TYPE R. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ Η ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ 260 ΙΠΠΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ 30% ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ «ΚΑΝΟΝΙΚΟ» TYPE R. ΤΟ HONDA CIVIC TYPE R MUGEN ΕΚΑΝΕ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ 20 ΜΟΝΑΔΩΝ. ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ MUGEN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΡΘΑΜΠΤΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ, ΕΚΑΝΑΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΑ «ΜΑΓΙΚΑ» ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ (ΣΤΟ ΧΕΡΙ) ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ TYPE R. ΤΟ HONDA CIVIC TYPE R MUGEN 2,2 ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΙΛΙΤΡΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ K20 ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΤΕΙ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 2.156 Κ.ΕΚ. ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 260 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ 240 NM ΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ 6.000 Σ.Α.Λ. ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ TYPE R ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΟ ΠΟΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ MUGEN ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΡΟΠΗ ΚΑΤΑ 30%. ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΥΤΑ, ΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ BODY KIT, ΤΗ ΣΠΟΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ, ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ TYPE R ΤΗΣ HONDA. Ο ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΕΝΑΣ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Κ20, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ, ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ EURO 5. Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΗΛΩΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ MUGEN ΩΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥ GROUP N ΤΗΣ FIA ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΟΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 400 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.
    ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΟΧΙ ΣΤΗN ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟ HONDA CIVIC TYPE R MUGEN 2,2 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ. ΒΛΕΠΕΤΕ, ΑΠΟ ΤΑ 20 HONDA CIVIC TYPE R MUGEN ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΤΑ 4 ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟΥΛΗΤΑ. ΟΠΟΤΕ, ΙΣΩΣ ΑΥΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΩΣ HONDA CIVIC TYPE R MUGEN 2,2, ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΑ 16 «ΚΟΜΜΑΤΙΑ» ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ, ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ.

 

 

 

  • Jaguar C-X16 

TΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ CONCEPT ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΣΤΙΣ 13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟΥ, ΔΙΘΕΣΙΟΥ SPORT ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΧΕ», ΠΟΥ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ ΤΟΝ IAN CALLUM (ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ Η «XJ», Η «XF» ΚΑΙ Η «XK») ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2013. ΑΝ ΦΘΑΣΕΙ ΤΟ C-X16 ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΕ ΜΗΚΟΣ JAGUAR, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ XK 120 (1954). Ο ΤΡΙΛΙΤΡΟΣ V6 ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 380 ΙΠΠΟΥΣ, ΜΕ 45,8 ΧΛΓΜ. ΡΟΠΗΣ. Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 300 ΧΛΜ./ΩΡΑ, ΕΝΩ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΕΩΣ ΤΑ 100 ΧΛΜ./ΩΡΑ ΣΕ 4,4 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2 ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΟΚΤΩ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ 165 ΓΡ./ΧΛΜ.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΜΗΚΟΣ: 4.445 ΧΛΣΤ.

ΠΛΑΤΟΣ: 2.048 ΧΛΣΤ.

ΎΨΟΣ: 1.297 ΧΛΣΤ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.622 ΧΛΣΤ.

  • ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009 ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΑΝΟΔΟ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 1,8%.
  • LEXUS GS450H

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ «GS 450H», ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ «F-SPORT» ΕΚΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΑΣ «CT 200H». Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ LEXUS ΣΤΗ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΦΕΤΟΣ, ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΟ ΤΩΝ «IS 250», «IS 250C», «CT», «RX» ΚΑΙ «LS».ΤΟ «GS 450H» ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ «LEXUS HYBRID DRIVE», ΕΝΩ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ «CT 200H», ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ «ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

 

ΑΠΟ: WWW.AUTOBILD.GR, WWW.AUTOTRITI.GR

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s